maandag 28 mei 2012

Update !!!


Hallo, iedereen in belgie weet hoe goed het weer in belgie is dus iedereen weet ook dat het niet echt computer weer is.  Dat is ook een van de redenen dat ik niet zoveel artikels schrijf al 2 dagen ga ik samen met men zus fietsen naar men papa's werk dat zo'n 9 km ver is. Dus is het vermoeiend en zeker in dit weer. het is namelijk 28 graden in de schaduw en je moet weten fietsen doe je niet bepaalt altijd in de schaduw. Gelukkig was het verlengd weekend is want ik ben super super moe, ik ben goed verbrand en slapen is moeilijk. Ik had ook veel veel huiswerk en naarmate de examens dichter komen is het moeilijk om artikeltjes te schrijven in de week dus als jullie niet van mij horen ben ik gewoon aan het leren. Saai aan het leren. Dit is eigenlijk een super dom artikeltje en is heel random maar ik wou dat jullie het gewoon wisten dus doei !!!
Welk soort artikeltjes willen jullie zien voorbij komen ?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten