dinsdag 15 mei 2012

Random


Hallo, oke het is 2 dagen geleden dat ik een artikel schreef en dat allemaal met 1 reden. Die is dat ik vanaf morgen middag tot maandag thuis ben en ik die dagen aan  het fototrekken ga en aan het swatchen. Ik krijg ik men iphone en ik ga ook nog een bikinispecial doen Ik ga niet alles in een keer posten van foto's omdat men mama binnenkort op reis gaat en haar camera stuk is dus zij neemt hem mee. Misschien ga ik met men iphone foto's trekken maar ik weet dit niet zeker. Maar nog een beetje geduld en de bikini special komt eraan. En een shoplog en een aantal reviews. Ook voeg ik nog 2 fototjes toe zodat jullie me beetje bij beetje leren kennen.
Is dit niet een super schattige nail art ?
Ik wil die nagellak zo hard!
Like it or Hate it !
Welke artikels willen jullie zien voorbijkomen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten