zondag 27 mei 2012

China glaze: The hunger games collection


Vandaag ben ik er eindelijk terug met een artikeltje en deze keer kom ik er eigenlijk ook te laat mee. Maar zoals ze zeggen beter te laat dan nooit. Dus vandaag heb ik een collectie overview van China glaze the hunger games.


Dit is het kleurtje Agro.
Dit is een glitterend groen kleurtje.

Dit is Dress me up.
Dit is een mooi  bruin kleurtje die op elke outfit wel past.

Dit is electrify.
Dit kleur is glitterend, goud en perfect voor  je outfit ietsje meer pit te geven.

Dit is fast track.
Dit lijkt op een fantastische top coat maar ik denk ook dat je hem op zen eentje kan gebruiken.

Dit is foie gras.

Dit is harvest moon.
Deze kleur doet me heel hard denken aan electrify maar deze heeft fijnere glitters.

Dit is stone gold en een van men must haves in deze collectie.

Ik ben zo verslaafd aan deze kleur.
Dit doet me denken aan de flakies die ik zo graag wil nog een must have dus in luxxe and lush.

Dit mahogany magic.
Deze is persoonlijk niet een van men favorieten.

Smoke and ashes.
I'm in love.

Riveting.
Een oranje glitter kleurtje.

Dit is hook and line.
Een heel mooi glitterend grijs.

                                                Zouden jullie een van deze kleurtjes willen ?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten