woensdag 16 mei 2012

H&M bikini time !!!







In dit artikel niet veel woorden maar wel veel foto's ! Enjoy !
Simple, basic and hot !
Deze vind ik gewoon prachtig !!

Ik zie dit zo voor mee prachtig en basic !
Deze kan ook met een kleurijk broekje!

Deze wil ik gewoon zo hard !
Deze zou supergoed passen bij men nieuwe bikinibroekje !
 En dat broekje is een lang verhaal !
 Is dit gewoon niet leuk ?
Dat kleur is men lievelingskleur deze zomer.


Willen jullie meer van deze bikini's zien voelen jullie de summervibes ? Kijk dan zeker een op H&M.be
Gaan jullie op reis deze zomer ?

3 opmerkingen:

  1. Hey Sarah, jij had een vraagje :p Ik heb die lakjes gekregen tijdens een event (een goodiebag).
    Als jij ongeveer een jaar bezig bent ga je uitnodigingen van events krijgen en de goediebags zullen vanzelf wel volgen ;)Veel succes met je blog !! Groetjes Aureline van Honestbeauty

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje, dat maakt alles duidelijk ik kijk er al naar uit !! Ik hou van jouw blog !!

      Verwijderen
    2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen