zondag 13 mei 2012

De zomer en lente looks van 2012





Hier ben ik weer met een nieuw artikeltje en deze keer gat het over de zomer en lente trends van 2012.
Ik doe dit om 2 redenen omdat ik het zowiezo moet doen voor school en ik wil het graag met jullie delen.
De eerste zomer look is iets wat ik niet echt zo verwachten voor de zomer. Het is een look met vele metalic colors. Zoals bronze, zilver, goud, enz.......... Het kan een heel uitgesproken look zijn maar ook een hele zachte look. Je kan er elke richting mee uit je kan een metalic kleurtje op zichzelf gebruiken of ze mengen met andere metalics of andere kleurtjes.
Pretty in paste. Het zegt het zelf mooie pastelkleurtjes die elke zomer weer terugkomen.
Het zijn zachte vrolijke en vrouwelijke kleurtjes die goed passen bij een zongebruinde huid.
Is het niet fantastischal die mooie lichte parelmoer achtige kleurtjes waar je opnieuw elke kant mee uitkunt?

En dan hebben we ook de nude look die we al een hele winter zien die ik dus persoonlijke niet echt zie zitten voor deze zomer, maar natuurlijk blijft het wel een mooie naturelle look.
Deze look heeft eigenlijk 2 trends samen. De kleurige en de pastel look.
Deze zomer wijst er dan ook op dat je perfect trends en looks kan mengen. Dit zie ik al meer zitten voor deze zomer.

En ook de uitgesproken eyeliner is weer terug.
Deze keer een beetje dunner maar toch nog opvallend.
Combineer deze look met een van bovenstaande looks en je bent klaar voor deze zomer.
Welke van bovenstaand looks vind jij het leukste voor deze zomer en lente ?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten