vrijdag 11 mei 2012

Beach hair !





De haarmode voor deze zomer !
De perfecte dot, ziet er leuk uit niet ?
Jullie vinden het vast even vervelend als ik. Dan lig je eens lekker aan het strand of het zwembad op een warme zomerdag, dan is je haar lastig. Het hangt in je ogen, het plakt aan je rug en nek. We kunnen het allemaal. En oke zomer is momenteel nog ver weg maar ik heb er tog zo'n zin in dus doe ik het maar. Wist je dat je zelf speciale buns kunt komen om de perfecte dot te creeeren. Dit kan je in verschillende winkels verkrijgen waar ze haar accesoires verkopen.
 De vissengraatvlecht  is helemaal terug deze zomer
Alwast een how to die je zeker helpt. Je kan het ook even opzoeken op youtuben .
Hoe dragen jullie jullie haar naar het strand ?

1 opmerking:

  1. Leuke hairdo's! Ik vind de vierde echt gorgeous! Het liefst draag ik het vast, anders krijg ik het steeds in mijn gezicht.

    BeantwoordenVerwijderen