maandag 25 juni 2012

Super shoplog !!

 Hey het is al even geleden maar dat heeft een goede reden en die is namelijk dat ik examens had.
Jaja en eindelijk zijn ze gedaan, 3 examen periodes in 1 schooljaar zijn echt veel maar het was de laatste keer dit jaar dus zette ik mij voor 100 procent in en liet ik het internet even voor wat het is maar natuurlijk heb ik de voorbije maand ook geshopt  vandaar deze shoplog het lijkt zoveel maar ik heb eigenlijk alles verspreid gekocht dus valt het nog wel mee. Veel plezier.
Iphone cases van H&M
De zwarte was denk ik 3,99 en de rood oranje 2,99.
Dat denk ik toch. 
 Ik kocht 2 iphone cases omdat ik een iphone krijg binnenkort hij is bestelt dus hij moet er aan komen. Oké iphone is duur maar ik kocht hem goedkoper omwille van familie van me niet echt speciaal maar dankzij een speciale blogger app kan ik bijna overal artikeltjes schrijven en foto's uploaden.
Passport cover 2,99 euro.
 Dan kocht ik ook nog bij H&M deze roze passport cover eigenlijk is hij voor Engelse  passports maar ik kocht deze omdat ik binnenkort op reis vertrek en deze zo handig is om id, en bankkaart en geld in te steken terwijl je hem overal kan opbergen hij past in het kleinste tasje wat ik persoonlijk heel simpel vindt.
Coconut pineapple ( 20 doekjes) 1,95 euro
Blood orange ( 10 doekjes) 0,95 euro
 Deze kocht ik ook voor als ik op reis vertrek ze zijn gewoon heel leuk om je gezicht te verfrissen of stel je voor dat iemand z'n drankje over je geen giet, zo erg is het niet meer als je deze bij je hebt.
Only you trio nailpolish 7,95 euro.
 Ik ging ook langs Ici Paris Xl toen ik deze zag ze zijn van het eigen merk  en deze is een soort cadeau verpakking. Ze zijn allemaal 5ml flesjes en ik hou van de kleutjes.
H&M Nagellak 5ml  0,95 euro per flesje.
 Dan  ging ik naar H&M en zag ik deze aan de kassa liggen ze zijn zo schattig en na dat ik de roze gekocht had besloot ik ze allemaal te halen.
H&M nailpolish vaste collectie in fusion (iets) 3,99 euro.
 Deze  kocht ik voor jullie ik wou ze gewoon zo graag eens testen.
Hema nailpolish 2,75 euro.
Hema longlasting nailpolish 3 euro.
 Nog een testertje voor jullie.
Catrice, Meet me at coral island 2,49 euro.
Catrice ultimate nudes,  Karl says trés chique 2,49 euro.

 Catrice limited edition, Jetsetter.
Catrice Respink
Catrice Bruno Bruwoni.
Allemaal 2,49 euro.
 Ik kocht deze allemaal omdat ik een roze tijd had denk ik ze spraken me allemaal stuk voor stuk aan en toen ik ze thuis allemaal bekeek dacht ik oeps een beetje te veel roos. Maar een meisje zonder roos is geen echt meisje toch?
Catrice limited edition palet.

Dit palet wou ik gewoon zo graag.
Zie zo dit  is mijn shoplog alle swatches komen later.
Hebben jullie veel gekocht afgelopen maand?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten