zaterdag 2 juni 2012

Kruidvat kunstnagelremover


Hey allemaal, vandaag ben ik er dus weer met een review van de kruidvat kunstnagelremover.
Een tijdje geleden las ik over bijna het zelfde product. Dat meisje had dan ook hetzelfde probleem als mij en dat was namelijk glitternagellak laten staan omdat deze er tog zo moeilijk af te krijgen is maar met dit gaat het zo makkelijk dat nagellak niet langer in men kast blijft staan. Vandaag geef ik deze tip dan ook aan jullie.
Het originele iddee van dit is eigenlijk dat je je valse nagels hiermee afneemt. Ik weet niet of dat zo goed werkt maar ik weet wel dat dit perfect is voor gewone nagellak. Ik kan goed tegen de vloeistof erin maar ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die hiervan droge huid naast hun nagels krijgen. Zelf voor hun is dit goed als je er gewoon een zachte nagellak remover indoet en de gene die hierin was in een ander flesje doet.
Dus voor iedereen iets en als jij dit wil neem dan zeker een kijkje bij jouw kruidvat in de buurt waar dit te koop is voor 4,99 euro.

Dit is hoe het eruitziet,
 het potje is redelijk klein maar als je niet zo'n kluns bent als ik doe je er lang mee

Het potje komt ook met een manicure stokje die eigenlijk dient om de kunstnagel eraf te duwen als hij week genoeg is.

De achterkant van het potje.

Dit is hoe het er vanbinnen uitziet.
Zoals je zit zijn het kleine borsteltjes binnenin.
En als jij je vinger geen en weer beweegt zijn dat de borsteltjes die je nagellak verwijderen.

Nog eens een foto van het manicure stokje
Wat is jouw favoriete nagellakremover ?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten